klientki.pl Produkt/Usługa

[2010-02-03 11:58:56]  karma  karma z dowozem  pies 

KARMA Z DOWOZEM

TELEKARMA.PL

Cześć, chciałabym podzielić się moim doświadczeniem związanym z tą firmą. Korzystają z usług jakiejś niekompetentnej firmy kurierskiej. 2 dni po pracy pędziłam żeby być przed czasem (18-22) w godzinach dowozu karmy, no i wiadomo... nigdzie już nie mogłam wyjść. Kiedy po dwóch dniach braku odzewu wysłałm maila z zapytaniem (telefonu nikt nie odebrał) okazało się ze kurier zwrócił moja przesyłkę i ... o zgrozo musze jeszcze raz złozyć zamówienie. Zastanawiam się po co podaję swój nr komórkowy? Okazuje się ze kurierzy nie mają telefonów słuzbowych. Ciekawe... rączek chyba tez nie mają żeby zadzwonić do drzwi - bo żadnego dzwonka, mimo najszczerszych chęci, nie słyszałam. Podobno kurierzy zwracaja przesyłki jak nie zastaną nikogo w domu - to dziwne bo jestem pewna że czekałam na niego u siebie w domu:/ Tak się to wszystko zakończyło ze mam zszargane nerwy + dwa wieczory stracone na czekaniu + brak karmy.

Zalety:

odpowiedzieli na e-mail

Wady:

brak kontaktu telefonicznego brak dostawy (zwrot do firmy bez kontaktu z klientem) współpraca z niekompetentną firmą kurierską (kurierzy to chyba ani rączek ani nóżek...)

Oceń recenzję: Głosuj na TAK Głosuj na NIE Zgłoś naruszenie »
Oceniano: +1 / -0 (100 % - 0 %)

Komentarze

  • laura
    laura 30.03.2010, 12:25
    A ja wręcz przeciwnie karmę zamówiłam w piątek a już w poniedziałek rano kuriier do mnie dzwonił aby umówić się na odbiór poinformował, że będzie w okolicy ok południa wszystko szybko i sprawnie. Szybko też działa Karusek.pl polecam
    Może akurat twoją sylpod6575 przesyłką zajmował się jakiś początkujący kurier albo ja poprostu miałam szczęście
  • gość
    gość
    30.03.2010, 13:31
    Nie wiem czy początkujacy kurier, ale w TELEKARMIE poinformowano mnie że kurierzy nie posiadają telefonów i nie mają obowiązku dzwonienia:( Firma która podpisuje umowę z niekompetentną firmą kurierską też jest niewiarygodna. Zwłaszcza ze kurier nie był u mnie w domu,a zwrócił przesyłke ze niby nikogo nie zastał.
  • laura
    laura 30.03.2010, 14:03
    To niefajnie dlatego polecam Ci Karuska
  • karmelowa
    karmelowa 07.06.2011, 08:22
    Z tego co się orientuję to żadnych problemów z dostawą karmy czy akcesoriów dla kotów i psów nie ma w przypadku e-karmy. Twoja sytuacja pewnie była nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności... Niestety czasem zdarzają się takie rzeczy...
  • gość
    ewelina k.
    20.05.2013, 21:35
    mhh... bardzo dziwna sytuacja. całe szczęście, że ja kupuje karmę w domowypupil.pl i jeszcze nigdy nie miałam kłopotu z dowozem. Może faktycznie to był jakiś początkujący kurier.

Skomentuj