klientki.pl Dyskusja

prettygirl

Pytanie zadane 11.12.09, 00:31 przez:

prettygirl OFFLINE

178 odpowiedzi

Jaka prostownica według Was jest najlepsza?

Chciałabym kupić nową prostownicę:) Jak według Was jest najlepsza? Którą firmę polecacie?

Najlepsza odpowiedź

najlepsze prostownice są z firmy REMINGTON. :)
gość gość [20.03.10, 10:43]
Oceń: Oceny: +46 / -13 (78%/22%)

Inne odpowiedzi

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
  • REMINGTON- naprawde super nawet na bardzo niesforne puszace sie wlosy.
    gość gość [21.03.10, 00:10]
    Oceń: Oceny: +2 / -1 (67%/33%)
  • Nie wazna jaka marka liczy sie moc. Wiekszośc prostownic ma nicka moc a wiec słabo sie nagrzewa a tym samym kiepsko prostuje włosy. Do długich włosów polecam prostownice z szerokimi płytkami do krótszych z wąskimi. Ja mam prostownice remingtona i jest całkiem fajna:)
    gość gość [21.03.10, 01:03]
    Oceń: Oceny: +2 / -1 (67%/33%)
  • PHILIPS HP 4666 :) świetna!
    gość gość [21.03.10, 08:51]
    Oceń: Oceny: +3 / -2 (60%/40%)
  • remington s2002 - mozna teraz kupic w sklepach juz za 100 zl. nie ma moze jakis bajerow, ale czy one sa potrzebne? jest na prawde swietna. polecam
    gość gość [21.03.10, 09:20]
    Oceń: Oceny: +3 / -2 (60%/40%)
  • Miałam prostowinice carrera, nie pali włosów tak jak te zwykłe TANIE;] naprawde bardzo dobra.
    gość gość [21.03.10, 11:22]
    Oceń: Oceny: +1 / -0 (100%/0%)
  • Ja polecam profesjonalną prostownicę firmy Tondeo. Można ją kupić w internetowych sklepach fryzjerskich bądź ewentualnie na allegro. Jest naprawdę bardzo dobra. W błyskawicznym tempie się nagrzewa, ma ochronne płytki (krystaliczno-diamentowa powłoka), które nie niszczą włosów wręcz sprawiają, że są błyszczące i się nie elektryzują. Nie ciągnie włosów, lekko się po nich przesuwa. Fakt prostownice tej firmy są dość drogie, ale nie jest to zakup, który robi się raz w miesiącu. Firma bliźniacza to Ga.ma. Skończyłam studium fryzjerskie i być może dlatego stawiam na profesjonalne marki. Nie twierdzę jednak, że z tych dostępnych w sklepach nie będzie równie dobrej i np tańszej. Chociaż wiem, że te też miewają ceny czasami wygórowane. Pozdrawiam serdecznie
    gość gość [21.03.10, 12:50]
    Oceń: Oceny: +1 / -0 (100%/0%)
  • najlepsze prostownice tylko firy remington , mialam kilka roznych , ale ta sprawdzila sie najlepiej , nie tylko dla mnie zreszta:) powodzenia
    gość gość [21.03.10, 13:45]
    Oceń: Oceny: +2 / -1 (67%/33%)
  • Darmowe doładowania!!:)Konkurencja dla plusa,orange!
    http://tinylink.pl/doladowaniefreee
    gość anna [21.03.10, 17:02]
    Oceń: Oceny: +1 / -0 (100%/0%)
  • ja mam prostownice GHD juz 4 rok i jest nie do zdarcia
    gość gość [21.03.10, 19:17]
    Oceń: Oceny: +1 / -0 (100%/0%)
  • gość
    no skoro tak zachwacie ghd to dajcie znac czy sa z tej firmy takze z grzebykami.... mam moc wlosow na glowie do tego krecone wiec musze jakos temu zaradzic

    tez mam takie i sobie radzę z GHD, dzielisz włosy na pół, jedną część związujesz gumką, a z drugiej oddzielasz pasma i spinasz reszte klamrą na gowie, oddzielone pasmo przeczesujesz i prostujesz, trzymając przed prostownicą grzebyk i nei ma problemu ;) może troche pracochłonne, ale jaki efekt!. a z czasem bedzie ci to szło jeszcze szybciej ;)
    gość gość [21.03.10, 22:03]
    Oceń: Oceny: +1 / -0 (100%/0%)
  • PHILIPS SONIC
    gość gość [21.03.10, 22:07]
    Oceń: Oceny: +1 / -0 (100%/0%)
  • Remington:) Polecam:) Cudo, które przywraca moim włosom blask:)
    gość gość [10.04.10, 22:01]
    Oceń: Oceny: +2 / -1 (67%/33%)
  • Odradzam BOSCHA.Tandeta.Zdarty teflon po bardzo krótkim czasie używania.Polska firma MPM okazała się dużo lepsza.
    gość gość [20.03.10, 18:24]
    Oceń: Oceny: +1 / -1 (50%/50%)
  • Braun satin ions czy jakoś tak, mam od grudnia i polecam :)
    gość gość [20.03.10, 22:13]
    Oceń: Oceny: +2 / -2 (50%/50%)
  • ja mialam przez ostatnie lata remingtona i byla calkiem dobra, jednak na Swieta dostalam GHD i to jest po prostu przepasc!!! na serio wlosy po GHD sa po prostu doskonale, nie wierzylam znajomej jak ja zachwalala, jednak miala racje.
    gość martynika80 [20.03.10, 23:08]
    Oceń: Oceny: +2 / -2 (50%/50%)
  • Zdecydowanie GHD - jedno pociagniecie i wlosy sa proste. Idealnie przesuwa sie po wlosach, nie szarpie poniewaz plytki teflonowe sa ruchome (jakby na mini resorkach) i nie zaciskaja wlosow, teflon sie nie sciera. Najlepsza prostownica ever. Polecam kupic na ebay -u.
    gość gość [20.03.10, 23:13]
    Oceń: Oceny: +2 / -2 (50%/50%)
  • ghd najlepsza na swiecie !!!
    gość gość [21.03.10, 17:23]
    Oceń: Oceny: +1 / -1 (50%/50%)
  • rowniez polecam remingtona, bardzo sprawdzona, remington
    gość gość [21.03.10, 20:05]
    Oceń: Oceny: +1 / -1 (50%/50%)
  • REMINGTON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    gość magda [21.03.10, 22:14]
    Oceń: Oceny: +1 / -1 (50%/50%)
  • zdecydowalam sie na zakup tej prostownicy GHD modelu podstawowego IV styler . siostra mojego chlopaka ma zamowic w anglii na ich oryginalnej stronie...ciekawa jestem co to bedzie:):):):
    gość gość [23.03.10, 15:56]
    Oceń: Oceny: +1 / -1 (50%/50%)

Skomentuj