klientki.pl Dyskusja

gość

Pytanie zadane 25.03.11, 11:38 przez:

Mira

86 odpowiedzi

Który błyszczyk do ust jest najlepszy?

Jakiego błyszczyka używacie? Czy macie jakąś ulubioną markę? Czy raczej ciągle kupujecie coś nowego? Co myślicie o marce loreal? Czy wy też lubicie błyszczyki tej firmy?

Najlepsza odpowiedź

Fakt, że wazelina jest ok, ja pod wazelinę daję ociupinkę kremu nawilżającego - super się wchłania wtedy. Błyszczyki stosuję od lat, wyglądają bardziej naturalnie i świeżo od szminek. Od roku stosuję Golden Rose (polski produkt) mega shine & volume, kolor nr 107, jego zalety: przystępna cena ok. 14 zł, nie kleji się, dość trwały, piękny kolor, nie szczypie, jak niektóre z drobinkami, powiększa optycznie, ładnie się błyszczy. Nie próbowałam Loreala, ale nie rozumiem jak można chwalić produkt, który jest może trochę trwalszy od innych, ale ma kosmiczną cenę, jak na polskie zarobki. Koszt produkcji błyszczyku nie przekracza 2 złotych, zastanówcie się.
gość gość [27.03.11, 13:17]
Oceń: Oceny: +22 / -4 (85%/15%)

Inne odpowiedzi

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
  • Ja ostatnio kupiłam essence za 4 zł .ten o zapachu malinowym jest super . Chociaż bardzo mały *** raczej nie wystarcza na długo .
    gość gość [05.04.11, 20:49]
    Oceń: Oceny: +3 / -0 (100%/0%)
  • Ja używam z nivei - taki prosty wyciskany z tubki. Genralnie nie natrafiłam jeszcze na jakiś superowy błyszczyk. Na ochronę ust polecam jednak wazelinę.
    gość gość [25.03.11, 12:53]
    Oceń: Oceny: +11 / -9 (55%/45%)
  • a ja lubię Sally Hansen Diamond Lip kolor "begie" xD daje świetny bezowy kolor na ustach ale co kto lubi ;] i nie piszcie o wazelinie bo temat jest o błyszczykach.
    gość gość [27.03.11, 13:26]
    Oceń: Oceny: +6 / -4 (60%/40%)
  • Błyszczyki AVON są naprawdę dobre ;-) również polecam błyszczyki z EVELINE :-) sama stosuje :-) wszelkie błyszczyki typu "powiekszajace" napewno dobrze nawilżają usta i optycznie powiększają ;-)
    gość gość [27.03.11, 12:08]
    Oceń: Oceny: +6 / -4 (60%/40%)
  • Ja polecam błyszczyk od Astora SHINE DELUXE JEWELS, świetnie pachnie. Długo szukałam aż zanlazłam. Polecam!!!!
    gość Anusia [27.03.11, 16:48]
    Oceń: Oceny: +2 / -0 (100%/0%)
  • glupie jestescie. wazelina na usta? czy wiecie skad pochodzi wazelina? co to jest za produkt? nim mozna smarowac jedynie buty zeby byly dobrze zakonserwowane! wazelina sklada sie z samych surowcow pochodzacych z ropy naftowej! baby opamietajcie sie co kladziecie na usta! sila rzeczy z ust ta wazelina zjadacie i dostaje sie ona do przewodu pokarmowego a tam odklada sie w waszej watrobie. wazelina, pomadki, blyszcztki - to wszystko zawiera pochodne ropy naftowej czyli oleje mineralne (tak paraffinum liquidum to tez pochodna ropy naftowej!) przez lata wszystko laduje w waszej watrobie. same sie powoli zabijacie, nie ma sie co dziwic, ze tyle ludzi choruje na raka.tyle chemii w zywnosci i w kosmetykach. nawet w tych waszych wielbionych niby delikatnych dla skory i nawilzajacych zelach pod prysznic na drugiej pozycji znajduje sie srodek ktorym myje sie samochody, samoloty itp a wy to kladziecie na cialo i jeszcze sie zachwycacie. kobiety obeznajcie sie troche z biochemia a wyjdzie wam to na dobre! nawet kosmetyki dla dzieci min oliwka z johnson, bambino, kremy z nivea zawieraja ciekla parafine, bron boze nie smarujcie tym dzieci!!
    gość gość [27.03.11, 18:14]
    Oceń: Oceny: +6 / -4 (60%/40%)
  • Od lat jestem maniaczką błyszczyków, pomadek, wszelkich mazideł do ust. Osobiście polecam Bourjois - w necie mozna kupić ten blyszczyk za bardziej przystepna cene, a nie skleja ust, daje fajny efekt - mokrych ust. Z innych blyszczykow polecam Avon'owskie - z racji tego iz ciagle mam suche usta i musze wiecznie je czyms smarowac, dlatego dla mniej najwazniejsze to nawilzenie ust - a te sprawdzaja sie rewelacyjnie, moze nie sa tak trwale ale........cos za cos ;)
    no i eveline - zakretka w zeberke - cudne
    gość gość [27.03.11, 18:17]
    Oceń: Oceny: +2 / -0 (100%/0%)
  • polecam firmę Revlon, błyszczyki są tłuste i bardzo wydajne i mają fajne kolory, cena też przystępna gdyż jest to 36-50 zł w zależności od błyszczyka a starcza naprawdę na długo
    gość gość [27.03.11, 19:35]
    Oceń: Oceny: +2 / -0 (100%/0%)
  • Bell Shiny Lips!!!
    gość gość [27.03.11, 21:01]
    Oceń: Oceny: +2 / -0 (100%/0%)
  • gość
    błyszczyk Chanel, używam do ponad roku i szczerze polecam! Wart jest tych 118 złotych:) utrzymuje się nawet do 2 godzin:D

    CHYBA BY MNIE USIAŁO POWALIĆ! 118ZŁ? NEVER!!! Za błyszczyk? idiotka!
    gość gość [27.03.11, 21:23]
    Oceń: Oceny: +3 / -1 (75%/25%)
  • Revlon polecam
    gość gość [27.03.11, 21:24]
    Oceń: Oceny: +2 / -0 (100%/0%)
  • Mary Kay - wprost genialne, Clinique - niesamowicie się klei
    gość gość [27.03.11, 22:01]
    Oceń: Oceny: +2 / -0 (100%/0%)
  • wg mnie chanel, taki z dozownikiem. drogi ale swietny. ma jeden minus-jest bezzapachowy
    gość gonia [27.03.11, 23:33]
    Oceń: Oceny: +2 / -0 (100%/0%)
  • Dziewczyny pokochajcie blyszczyki z Benefit :) Sa mieciutkie, trwale i z witaminkami ! moj ulubiony kolor to Dancing Queen :P
    gość gość [28.03.11, 00:50]
    Oceń: Oceny: +2 / -0 (100%/0%)
  • A ja lubię błyszczyk z Pupy :)
    gość gość [28.03.11, 20:08]
    Oceń: Oceny: +1 / -0 (100%/0%)
  • wg mnie najlepsze sa te z avonu badz nivei;)
    gość gość [27.03.11, 11:07]
    Oceń: Oceny: +4 / -4 (50%/50%)
  • polecam produkty firmy ORIFLAME, które są do nabycia za pośrednictwem konsultantek : )
    więcej na www.oriflame.pl
    naprawdę
    POLECAM!
    gość gość [27.03.11, 20:57]
    Oceń: Oceny: +2 / -2 (50%/50%)
  • Ja lubię naturalne odcienie, np. maybelline water shine "baby pink" - zawsze do niego wracam, jest świetny! dobry jest też L`Oreal, ale bez rewelacji. Burjous - balsam regenerujący także polecam,
    gość gość [28.03.11, 12:11]
    Oceń: Oceny: +0 / -0 (0%/0%)
  • Hej :) jestem charakteryzatorką i polecam trzy firmy - Kryolan (do charakteryzacji), MAC i Dior. Z tańszych Lancome, Clarins i Isa Dora. Najlepsze, najtrwalsze, pielęgnują usta.
    gość gość [28.03.11, 12:41]
    Oceń: Oceny: +0 / -0 (0%/0%)
  • A ja używam błyszczyku Loreala, jest świetny, to fakt jest drogi, ale ja kupuje go wtedy kiedy jest promocja. Polecam
    gość gość [28.03.11, 12:43]
    Oceń: Oceny: +0 / -0 (0%/0%)

Skomentuj